torsdag 5 juni 2014

Ny Blogg, Följ med!!

Nu byter jag blogg! Kanske kan det inspirera fler? Jag vet att många läser denna blogg och jag hoppas att ni vill följa med över till systerbloggen Utbildningsliv där jag kommer fortsätta att skriva om det som intresserar mig inom skolutveckling, utbildning och lärande oavsett skolform.

Jag har tidigare använt mig av den bloggen som en ventil för mina kursuppgifter och liknande men nu känner jag att den passar bättre som en helt vanlig utbildningsblogg. Anledning till att jag nu byter blogg är att jag känner att Förskoleliv har spelat ut sin roll åtminstone för en tid då jag själv byter skolform i sommar. Däremot har inte mitt intresse för förskolan försvunnit och mycket av det jag skriver kommer ju passa även pedagoger inom förskolan eftersom vi arbetar väldigt lika. Jag som pedagog kommer ju inte förändra mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar