tisdag 29 april 2014

Nu är det vår!

...och mässannonserna tycks ploppa upp lite överallt! Jag älskar mässor och går gärna ett extra varv eller deltar i ett seminarium (kanske två) om jag får chansen. Idag sneglar jag på:

SETTDAGARNA som jag hade gett vad som helst för att få åka på. Det verkar oerhört inspirerande! Den senaste intervjudelen inför SETT i min vän Linda Linders blogg Pedagogiska kullerbyttan ger mersmak! Tyvärr är biljetterna till konferensen slut annars hade jag kämpat för en plats! Nästa år kanske?

och givetvis BOK- OCH BIBLIOTEKSMÄSSAN i Göteborg den 25-28 september. På bokmässan myser jag... Titta lite här, bläddra lite där, diskutera lite med dem och pilla lite med leksakerna som hör till småbarnsböckerna.. Ett smörgåsbord utan dess like för att stimulera fantasin!

JAG VILL NÄTVERKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar