torsdag 6 februari 2014

Uppdatering

Idag har jag använt mina nya Earfoon hörselskydd hela dagen. Vilken skillnad! Inget jobbigt buller och brus. ALLS. De kan tyckas vara en onödigt dyr investering att köpa för att ha på jobbet men det här var verkligen VÄRT det! När jag åkte från jobbet vid ett var jag pigg, glad och nöjd. Ingen huvudvärk och jag var inte alls lika trött när jag kom hem! Rekommenderas varmt till alla inom förskolan! Jag återkommer med uppdatering med jämna mellanrum, de garanterar kvalitet i två år...

2 kommentarer:

  1. Intressant! Kanske det skulle vara nåt att satsa på! Vad kostade de?

    SvaraRadera
  2. strax över 2000 kr ligger de på. Det låter mycket men efter två dagar har jag tjänat in de pengarna i rent humörmässigt värde både på jobbet och när jag kommer hem till familjen!

    SvaraRadera