fredag 14 februari 2014

JJJAAAAAAA =)

Idag är jag glad! Förutom att sportlovsveckan skapat massor av tid att jobba ikapp med pappersarbete så fick jag idag veta betyget på min första hemtenta...

På hemtentan som jag skrev om hur jag kan arbeta vidare med IKT-utveckling för enheten utifrån ett nytt didaktiskt perspektiv fick jag HÖGST MÖJLIGA betyg!!! VG!! Jag är glad! Det betyder att jag fattade uppgiften rätt vilket jag alltid är nervös för att ha missuppfattat fram till betyget kommer (varför är det så?)... För tillfället är jag ju dock inte IKT-utvecklingsansvarig längre eftersom jag avsade mig det från och med årsskiftet men jag är ändå glad att jag har hittat ett djupare sätt att tänka kring skolutveckling och att leda arbetslag.

Wihooo vad bra jag är! Får man lova att känna så? Jag tillhör den betygsfixerade generationen som aldrig har gillat uppgifter som jag inte fått tydlig feedback på, men är ändå emot betyg för dagens barn. Går det ihop?

1 kommentar: