onsdag 25 december 2013

Plugg

Såhär på juldagen blev det till att skriva ihop det sista på min hemtentamen. 8 sidor lång om IKT-utveckling inom enheten blev det med referenser enligt APA-manualen och allt. Det var lite svårt att tänka som att jag fortfarande har den uppgiften men jag vill ju inte behöva skriva om allt jag redan gjort :( Så det blev en inlämningsuppgift om det i alla fall. Nu är den skickad genom Urkund och så måste jag hitta adressen till Studenttorget i Eskilstuna eftersom jag inte bara kan svänga förbi och lämna in papperskopian..  Hur som helst så känns det skönt att den är skriven och klar nu.

Jag har också beställt två kurslitteraturböcker från AdLibris för hiskeliga 530 kr... Hua.. Men de fanns inte på biblioteket så det fanns inte mycket till val där inte. Det kan ju bli tufft att fjärrlåna böcker så länge som behövs för att hemtentamen nr 2 ska bli klar någon gång i maj/juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar