fredag 21 december 2012

Granen står så grön och grann i stugan...

Igår blev den klar. Barnens alldeles egna julgran. Den nådde verkligen ända upp till taket! De började pynta den igår och fortsatte idag och nu står den så inbjudande i vårt matrum. Årets julpynt blev: godisskålar av papier maiché, en del dekorerade med glitter medan andra var naturella. Några barn gjorde målade granar på papper och pymtade dessa med flirtkulor vilket blev en häftig effekt. Det har gjorts gnistrande girlanger av pärlor och en och annan unik tomte. Barnen har varit förväntansfulla hela dagen och det blev många glada GOD JUL-rop när jag lämnade förskolan idag. Jag är så glad att jag arbetar med så härliga barn och arbetskamrater som jag gör!

GOD JUL önskar jag alla där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar