tisdag 6 november 2012

abstinens.

Jag börjar få abstinens från jobbet nu.. Jag har jobbat en dag sedan frra torsdagen.. Fredag och måndag hade jag semester och befann mig i Paris. Full av energi återvände jag på tisdagen inspirerad att ta tag i sådant där som jag inte får gjort annars. Men hoppsan tisdag kväll blir lillkillen sjuk och jag får VABBA.. På fredagen kändes han piggare och förskollärare som jag är så håller jag hårt på den "feberfria dagen hemma". Lördag kväll blir storkillen sjuk. 39 graders feber.. Så VAB måndag och tisdag. Jag hoppas innerligt att han håller sig feberfri idag så att jag får åka till jobbet imorgon och möta alla goa barn där. Veckan bjuder även en del nya intressanta möten vilket alltid är lika spännande!

Idag kom i alla fall Förskolan till min brevlåda så jag fick lite extra stimulans. Jag blev bra sugen att åka till Göteborg den 16 november men hu vad dyrt det är att åka på konferens! Det har jag ju inte råd med även om det verkar vara riktigt inspirerande föreläsningar... Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar