tisdag 2 augusti 2011

Idag har jag tagit ett kliv framåt

Efter en incident på sommarens favoritbadställe där jag sa ifrån till en man som behandlade sin son illa (verbalt) så klickade jag in mig på Kvinnofridslinjens hemsida där man kan gå ut om man själv är utsatt eller om man jobbar med människor som ju vi inom förskolan gör. Under våren var jag på ett seminarium om just våld i Hemmet och blev då tipsad om att man kan beställa material från kvinnofridslinjen att ställa/sätta upp i entrén. Detta blev dock adrig gjort. Då. Det gjorde jag idag! Gör det du också och hjälp utsatta föräldrar ta sig ur svåra situationer!

1 kommentar:

  1. Smög mig in här på bloggen nyfiken som jag är och nu måste jag ge en tummen upp till dig för att du både stod upp för killen på stranden men också för att du beställde detta material! =)

    SvaraRadera