måndag 4 juli 2011

Utegården tar form!

Nu går det rejält framåt med vår utegård. Sand finns nu i alla sandlådor, gungorna är inhägnade och asfalten ska vara helt klar under den här veckan! Vinbären börjar mogna nu så här lagom till fyra veckors stängning och buskarna blommar så fint. Vi är på väg att få staket runtom hela gården och mellangrinden som möjliggör uppdelning är också på gång. Det är så svårt att tänka sig den gård vi hade förut mot det här. Förut hade vi tre däckgungor, en babygunga, en lekstuga och en sandlåda...
vinbären är mogna!

stora barnens klätterställning!

Fyrgungbräda och FYRA däckgungor

cykelvägar...

Sandlåda i etager med segeldukstak...

altanen upp till vilrummet...

små barnens sandlåda, gunghäst och lekstuga...

Småbarnsgungorna!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är alltså du som är min följare, spännande.
    Jättefin blogg med massor av intressant läsning. Jag skulle också vilja skriva mer om tex. föreläsningar jag varit på osv... Hinner inte riktigt med allt som jag vill( antar att det är en prioriteringsfråga). Du verkar vara en superpedagog, kul att du följer mig. Jag lägger till dig alltid bra med någon att rådfråga ibland och bli inspirerad av.
    M.v.h M.L som F/ Berit

    SvaraRadera