söndag 17 juli 2011

semester?

Jodå, nu har jag avnjutit en veckas semester i Kristianstad mitt under festivaldagarna. Detta var väldigt givande för mitt yrkesliv tror jag. Bl.a. hittade jag festivalpris på ett par Scholl-tofflor vars tidigare pris var 699 kr.. Mitt pris? 250 kr på hälsobutikens festivalerbjudande just bara under tisdagen! FYND! Sedan blev det en Lärarkalender för förskolan också. Det kommer behövas för att hålla ordning under hösten. För jag KOM IN!!!!!!

JAAAAA! typ. På min älskade mobil kollar jag ibland mailen och såg då i torsdags ett mail från antagningsenheten där det stod att jag kunde gå ut på studera.nu och kolla mitt antagningsbesked. Detta kan jag dock inte på mobilen så det fick bli ett samtal hem till moster som kollade åt mig. ANTAGEN. Yes! Jag ska den 1 september påbörja min utbildning på kvartsfart till atelierista (bildpedagog) vid HDK i Göteborg! Detta helt på egen bekostnad, på min fritid bara för att jag tycker att det är ROLIGT! Nu återstår bara att se hur vi kan pussla med schemat för att jag ska kunna jobba heltid men ändå åka en sen (hoppas jag) eftermiddag i veckan till Göteborg... Men det hoppas jag går att fixa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar