tisdag 19 juli 2011

Förskoleforum

Idag hittade jag till sidan http://www.forskoleforum.se och hittade massor av bra saker. Efter att jag snabbt som ögat nappat på erbjudandet om 2 månaders gratis användande! Prova-på-erbjudanden är farligt.. Jag VILL HA.. Här finns ju allt från checklistor inför utflyker, artiklar med senaste forskning, observationsscheman, Flanosagor att skriva ut, arbetsmaterial för arbetsgruppen m.m m.m m.m.... Ja allt som kan vara bra att ha. Visst kan det låta dyrt med ca 2000 kr per år men det är det nog verkligen värt! Man får t.o.m en egen hemsida till sin förskola vilket jag har saknat på vår förskola. Den skulle ju gå att använda som en sorts informationsportal för föräldrar till barnen som redan går hos oss eller för de som funderar på att söka plats hos oss. Det tål att sägas igen. jag vill haaaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar