måndag 31 januari 2011

Nybygge!

Idag var jag på jobbet för att hälsa på! Det är spännande att se vår nya byggnad växa fram precis intill. Man får en helt annan syn på hur arbetet kommer bli när det inte bara är en ritning på ett papper. Vi får begagnade moduler som renoveras och byggs om för att passa oss. Jag känner mig hemskt nervös nu eftersom det var jag och en kollega som nu har slutat hos oss som ritade planlösningen. Tänk om det blir JÄTTEDÅLIGT? Vi hade ju i alla fall diskussioner både med övriga kollegor och med arkitekt och personal från kommunen så lite borde man väl kunna hoppas att det blir bra? Visst är jag nyfiken på helheten och hur allt kommer fungera med inredning och så men mest nyfiken är jag på hur vår nya ateljé kommer bli! Hoppas att den blir så bra som vi trodde när vi valde plats och fönstermängd etc. Dagens besök på jobbet var mysigt, barnen är härliga och mina kollegor likaså, de kämpar på trots de oroligheter som pågår nu! Vi har bygget på gång och tillfällig rektor så all heder till mina kollegor! Saknar min förskola massor och är så taggad att börja jobba nu!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar